söndag 8 december 2013

Mina tårar

Mina tårar faller inte bara för mig. 
Mina tårar faller inte bara för min deprimerade och ensamstående mamma till syster. 
Mina tårar faller inte bara för min faderlösa systerson. 
Mina tårar faller inte bara för min hjärtekrossade tvillingbror. 
Mina tårar faller inte bara för min alkoholiserade pappa. 
Mina tårar faller inte bara för min trasiga storasyster. 
Mina tårar faller inte bara för min döda morfar. 
Mina tårar faller inte bara för min döende farfar. 
Mina tårar faller inte bara för min hårt slitande mamma. 
Mina tårar faller inte bara för min förstörda kompis. 
Mina tårar faller inte bara för min kompis som inte vågar komma ut som bög. 
Mina tårar faller inte bara för min mammas hemska uppväxt. 

Mina tårar faller också för den här skeva världen. 
Mina tårar faller när jag tvingas tillhöra det sjuka, egoistiska, vidriga människosläktet. 

Mina tårar faller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar