måndag 16 december 2013

De senaste dagarna

Herreguuuuud, de senaste dagarna är relativt obeskrivliga. Har inte suttit stilla en sekund, har gjort något HELA tiden.

Bland annat så har jag varit på roadtrip till en av Sveriges bästa tebodar (ställer där det säljs exklusiva teer och tillbehör), min finaste Lykke kom upp till Ljungby, min morbror och hans man kom på besök, jag var på biltur med min Tvilling, vi hade julbakdag, vi har firat advent, jag har hälsat på min granne x antal gånger (älskar förresten det nya förhållandet till honom), jag har hittat kärleken i mitt liv (på instagram haha!) och så vidare och så vidare.

Men roligast var kanske när jag och Jack åkte in till stan vid 01-tiden för att agera fyllechaffis till Lykke, det slutade med att vi blev meddragna på fest, där dansade vi och drack och var lyckliga. Kom hem någon gång på förmiddagen efter och delade då en nittio-säng med min syster, hihi
Juste! Vi åkte på biläventyr i skogen den natten också, där mötte vi ett gäng småkillar som vi snackade med, haha och jag råkade filma med min mobil, man ser inget men hör större delen av vårt samtal, hahahhahh

Ska lägga upp bilder och filmer imorgon när jag bloggar från mobilen, så länge bifogar jag bilder på icke särskilt relevanta saker!

ADJÖSS

Bild från någon förfest/efterfest/morgonen-efter-fest (?) någon gång i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar