fredag 13 december 2013

Herrejevlar

Känner mig helt galet sliten och arg och ledsen.
Inser att det är halvvägs in på min mensfria period och jag antar att det är därför jag har dessa grymma humörsvängningarna.

Började iallafall dagen relativt okej, vaknade efter för lite sömn vid åtta tiden imorse. Åkte in till Göteborgs stad och ägnade ett par timmar att vandra omkring. Göteborg är helt klart Sveriges bästa stad.
Gick en hel jävla massa, från centralen till Kungsport, sen till Brunnsparken för att kika på Petter i musikhjälpen, vandrade sen till avenyn, vidare till vasa, och sen in till Kungsport igen.
Var fint att vara ensam i stan lite.

Sen har vi haft en slags julavslutning i form av pepparkakor, julskum och kaffe.

Under sista lektionen ringde min pappa. Någon på båten hade blivit sjuk så han var tvungen att jobba över.
Och om man måste jobba över när man är sjöman så innebär det att man jobbar en extra månad eller så. Därför är inte min pappa hemma under jul och nyår, i år heller.
FACK JU BÅTFAN

Men yesyes nu ska jag bada rumpan av mig.

C YALL

Tänkte visa min extremballa tisha..
Men Gram hälsade på,

Och var mysig som fucking jävla få

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar