tisdag 15 maj 2012

Så. Jävla. Gött.

HOLA!
Dagen började bra, men att bada var hemskt.
Min dräkt läkte in, jag fick kallsupar, dräkten var för stor, dräkten skavde, sminket rann, min urinväg värkte av infektion, huvudvärk, oengagemang, kallt, blött och jag kände mig helt mörbultad.
Men jag kom hem tidigare än vanligt (cirkus 16:45) sov en stund, och så mådde jag bättre.
Sen dess har jag hunnit med rätt mycket,  pluggat, städat, sprungit och det bästa, jag har videochattat med världens bästa Mamma.
Det var fint.

Imorgon är vi helt lediga och det känns SJUKT skönt!
Som sagt, vårt schema denna veckan är så SJUKT göttigt.
Dessutom så räknade jag och Marre idag ut att det bara är 20 SKOLDAGAR kvar innan sommarlovet!
WOHO

Såhär ser större delen av min vecka ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar