söndag 13 maj 2012

Hej!

Nu har jag ordnat så att tiden stämmer igen, hittade ÄNTLIGEN vart vad ställer in det..
Så därför står inte tiden för inlägget i rubriken utan längst ner till höger om dela-knapparna :D

Iallafall,  jag har haft en jävla skön dag, har gjort massa bra saker, bland annat sprungit, och jag gick även och la mig i tid. Somnade i tid. (klockan åtta typ)
Men min lillasyster ringde mig klockan tio.
Så jag vaknade.
Och nu är jag pigg som få...
:(
Kommer nog inte bli så mycket mer sömn inatt tyvärr :(

Men det gör nog inget.

BTW
den här veckan är sååå go,
har två vanliga lektioner imorgon, och sen ska vi bada i älven och vända flottar.
På tisdag är vi helt lediga.
På onsdag har vi engelska nationella prov på morgonen och sen bio och slutar klockan tre.
Sen är det inget mer den veckan SÅ FRUKTANSVÄRT GÖTT

Jesus Loves You
hahaha

1 kommentar:

  1. hoppas badet är kul med 10000000000 killar och 2 tjejer;pp

    SvaraRadera