tisdag 1 maj 2012

13:45 Tillbaks

Hejhej!
Nu är jag tillbaks i Göteborg igen, och imorgon börjar skolan som vanligt.
Igår var det Valborg och såklart blev det kaos. Det var poliser, socialsekreterare, oinbjudna människor, slagsmåla, bråk och tjaffs.
Det sög.
Särskilt med tanke på att jag blev bjuden på partaj i Ljungby men tackade nej för att vara i Götet.
Och jag hade så gärna hängt hela igår och idag med min familj.
Räknar dagar tills jag kommer hem till Bäckamåla igen.

Men helgen i övrigt har varit riktigt bra, jag har kanske inte gjort något särskilt men det var skönt.
I fredags kom jag och Naomi hem till mig, efter att ha åkt buss och tåg mellan klockan 11:30  och 16:30, hemma så åt vi middag och hela familjen förutom Lykke och plus Jenny, Jasmin och Daniel var där. Vi skrattade och pratade och hade det bra.
Jag och Nåmi på resande fot.
Lördag och söndag ägnades åt jobb och chill på kvällen.
På söndagen såg vi film, färgade hår, hade ansiktsmask och åt godis.
Så mösigt, så gay.
M&M's

Mamma och Antero, finast

När jag kom hem så var det städat överallt, förutom i besticklådan, Mamma din lilla fuskstädare!

Under helgen införskaffades även en blåtira, festligt osv. (syns knappt på bilden, men ändå)
Peace Out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar