söndag 13 maj 2012

02:16 Hånni, ajm hååm

Hola!
Har haft en riktigt bra dag.
Jag sov ut riktigt ordentligt för första gången på läääänge, har aldrig tid med det nuförtiden?
Sen tog jag mig till Lindholmen tillsammans med Naomi för att hejja på världens bästa Jaz som sprang Göteborgsvarvet för första gången i sitt liv, och hon fick en riktigt bra tid, 2.06!
Efter det anslöt sig Ebba och Danielle sig till oss och vi införskaffade vi ett gratis paket kaffe (Gevalia, kan verkligen rekomendera det! Godaste kaffet EVER!)  och en 'gratis' låda bananer, helt bananas (haha).
Vi tog kaffet och bananerna hem till Danielle där vi sedan chillade påt' hela kvällen.
Camilla samt Daniel kom dit också, kul att se Daniel igen, det vart ju minst sagt ett tag sedan.
Det vart nog allt jag hade att säga...
heheh imon blir det träna/städa/plugga-dag.
Jag tänker EVENTUELLT springa midnattsloppet tillsammans med Danielle, Naomi, Ebba och Jasmine.


Banankontakt.


BåtN



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar