söndag 6 maj 2012

19:50 Fin helg

Hejsan!
Jag har haft en väldigt fin helg.
I fredags så var det ju Maskinen på Liseberg.
Det började ganska dåligt, jag varken såg eller hörde något, men efter ett tag så fixade dom ljudet så det blev bättre och jag fick en bättre plats. Här föddes en ny kärlek. Frej alltså, jag är kär.
Och jag måste också säga att dom är 100gånger bätttre live.
Det var fint och jag träffade även massa fina människor. Dessutom så stod Moa Lignell bakom oss, WOHO

Igår så var det ju Olivias födelsedag, och det firades ordentligt.
Först var det lite förfest hemma hos Olivia, efter det åkte vi till Star Bowling, där åt vi, red tjur (jag klarade 15s, balansen<3), körde bil och jag checkade in kanske jordens snyggaste bartender, mmm.
När vi vart klara där så hämtade en limousine upp oss och körde oss (genom avenyn ofc) till Askim igen och där var det en hel hög med goa människor.
Det kom en spidermansnubbe och lekte lekar, vakten gjorde lapdance, Olivia tog på sig vår present, världens minsta städerskaklänning, det löstes hejvillt, och det var en himla festlig kväll.

Idag har jag mest haft pluggångest och har även försökt städa lite, har varit en ångest-dag.
Vill hemm till Småland, med idag är det bara 9 dagar kvar, så det är okej.

Piggar upp mig med finsk polkka, ska lära mig den här låten en vacker dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar