torsdag 23 februari 2012

Tack, men jag behöver inte en till Mamma..

SJUKT IRRITERAD
Känner ingen ork eller inspiration, ingenting känns kul.
Jag vill bara hem nu.
Och jag tycker att det är ok att klaga all the time på min kära blogg.
Jag tycker faktiskt att jag får göra hur jag vill här.

Jag tänker så mycket och det är konstant en fråga som gnager i bakgrunden.
Jag känner att jag vill göra på ett sätt, men jag skulle inte kunna göra det på grund av en hel hög med anledningar, så därför blir det att jag gör det lite halvt om halvt, inte engagemang nog att genomföra det fullt ut och att lägga ner hela min själ i det (som jag brukar göra) men heller ingen möjlighet att lägga ner.
Vet inte vad jag ska göra, tror jag tänker för mycket på vad andra tycker och tänker, borde fatta mina beslut enbart som jag känner.

Sen har jag tänkt mycket på mina nära och kära den senaste veckan, jag har verkligen dödsångest för er.
Vill inte att någon ska försvinna från mig. Vill att jag ska slippa förlora någon, jag vill försvinna först av alla. Ja, jag vet, det är såklart att jag förstår att det är ett oerhört själviskt tänkande, men jag kan inte hjälpa det..

Jag känner mig så nedstämd över allt just nu.
BLÖ
Får ta och rycka upp mig och bli lika glad som jag brukar vara.

Som en början på detta mission så tänker jag dela med mig av fina videos.

Alltså jag Ä L S K A R den här reklamen. Jag stöder inte ens coca cola compani men det här klippet är fantastiskt!



Den här är också fin, hihi, fniss.


HEJDÅ MINA FINA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar