fredag 24 februari 2012

DageN

Har varit en fullkomligt absurd dag.
Började bra, mindre kul mittimellan, och slutar relativt ok.

På plussidan: Jag, Mamma och Cassie funderar över ett litet projekt, en blogg som kommer bli HILARIOUS och informationsrik :D
HIHI
Och sen har jag kommit fram till att jag bävar lite inför dagen då de personer som jag bråkar med (fast det är dom som bråkar med mig) kommer lämna mig ifred, och sluta upp med sina små roliga mail, för jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är verkligen underhållning rätt in i mailen..

Och det leder mig osökt till det faktum att jag bara har sista avsnittet utav American Horror Story säsong ett och så vitt jag förstår det så har inte säsong två kommit ut ännu :(
SURT

Nu tänker jag göra Pannkakor och ha till natta-mat, fokusera tankarna på annat och sen se på någon film, vet dock inte vilken, har ni några förslag ?!

HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar