tisdag 28 februari 2012

20:16 HåkanBråkan

Deppar ihop mig själv, men Håkan gör mig gladare.
Snart är det dags för mig att bli mitt vanliga glada jag.
Solen är på väg fram ur den lilla grotta den har försökt gömma sig i under detta värdelösa vinterhalvåret.
Om en månad eller två är det ljust vid den här tiden.
Nu ska jag ut och springa i mörkret, sen ta en långdusch.
Förövrigt så känns det så jävla härligt att vara helt ensam i mitt lilla krypin, ingen jäkla rumskamrat här inte, med andra ord JÄVLIGT GÖTT
Solen väntar som sagt runt hörnet, det är solen som håller mig på fötterna. (och mina nära och kära såklart!)

FÖRRESTEN NAOMI JAG SAKNAR DIG I SKOLAN DIN SJUKLING, DU FÅR KRYA PÅ DIG SNART TYCKER JAG !

Det var allt för mig, Tack och Hej, Leverpastej!

1 kommentar:

  1. Jaaa det vore trevligt med lajte upplysning om läxorna... Jag har halsfluss wuhu!!! Kommer antagligen på torsdag...

    SvaraRadera