tisdag 28 februari 2012

20:26 NU MINNS JAG

har jag berättat om en väldigt stor förändring jag ska göra utav mina levnadsvanor?
Jag ska börja käka kött igen.
Jag känner att jag är så pass ung så jag har resten av livet på mig att vara duktig, dessutom så har jag varit veggo i 5 år nu, så det är ju ändå en achievement för miljö och djur.
Dessutom är planen att jag ska bara äta animaliskt i ett år, och bara kravmärkt och djur från Sverige som har blivit bra omhändertagna och allra helst vilt. Dessutom så kommer jag ju inte vräka i mig kött utan bara äta det då och då, när jag känner för det, typ MAX två gånger i veckan.
Så det här blir nog bra minsann.
Ska fira min 5årsdag som vegetarian med en bit kött! Haha, det är det tredje Mars om ni undrar, ;)

NÄ nu måste jag kila ut och  röra på mitt förfärliga fläsk, hoppas ni har det bra, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar