onsdag 1 februari 2012

22:30 AMAGADD

imorgon klockan 10:00 är det dags.
Då åker jag och Naomi mot Landvetter där vi flyger först till Amsterdam och sedan vidare mot London.
Det kommer bli fett med ös.
Trots att det har krånglat mycket så är allt nu fixat och jag är oerhört taggad på att åka :D

Jag är nervös. Lite resfeber.
På något sätt så känns det värre att vara ifrån min Mamma ju längre från henne jag är. HEMLÄNGTAN!
Ska köpa fina presenter till min familj. HiHi
Och nästa fredag åker jag hem till Bäckamåla för att tillbringa 10 (!) dagar där.

Anyway, nu ska jag bara fixa det sista med packningen och se ett avsnitt House, sen ska jag minsann sova.

PUSS

Ska ha detta halsbandet på mig och hoppas på tur.
Det är korset jag fick av mina föräldrar på min "konfirmation"
& så är det brickan med koordinaterna till Bäckamåla som jag fick i Julklapp.
Mina Föräldrar är fina minsann <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar