onsdag 29 maj 2013

Tjabba!

Planen var egentligen att jag skulle gå ut en sista gång nu ikväll, men icke. Har förjävla ont i magen så jag skippar det.
Istället sitter jag här och käkar vindruvor, kex och ost. Ganska fint det med.

Nyss hörde jag att min roommate Julia kom hem.
Och jag tycker det är sjukt drygt.
Jag har njutit så jävla mycket av att bo ensam här de senaste månaderna, men nu är hon tillbaka.
SUGER
Men antar att jag måste kila och säga hej, och låtsas att jag har saknat henne och blablabla

Sen tänker jag kila iväg hem ifrån, och jag ska träffa en fin kompis från båten.
Behöver även införskaffa lite krubb, så att jag har någon frukost imorgon, men jag tvivlar på att något har öppet efter klockan nio.

Imorgon taggar jag inför Oskar Linnros på Bengans, ska dit med Elsa och Alexandra, ska bli såå kul!

Men jag det var väl allt.
Har inga roliga bilder just nu, men ni får imorgon, vi hörs små änglar!

Aj miss ma buddi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar