tisdag 28 maj 2013

Det är nu 26 dagar sen jag skrev ett inlägg.

Eller rättare sagt, det är 26 dagar sen jag publicerade ett inlägg.
Jag har skrivit en hel del, men har känt att de har varit för personliga och rätt bra gnälliga så har bara sparat dem som utkast.

Men jag har äntligen börjat komma in på rätt bana igen. 
Sen senast har varit på sjukhuset 30 tusen gånger, lämnat ofantligt många rör med blod, provat flera olika mediciner, åkt fram och tillbaka mellan Småland och Göteborg, fått medicin via dropp in i armen, jobbat som en galning (cash is king), lagat ett hål i tanden (mitt första någonsin), testat blodtrycket x antal gånger, fått prata med en psykolog (jag var helt frisk, bara för stressad), packat ihop hela mitt liv i ett par lådor, och haft en kanske fyra nationella prov, två vanliga prov och 10 inlämningar.
Så har haft lite mycket för mig, vilket har resulterat i magkatarr, som jag dock ÄNTLIGEN har fått medicin för! Och den funkar finemang, trots att jag får huvudvärk och blir sömnlös av den.

Så den senaste veckan har varit så bra. 
Har hängt väldigt mycket med Naomi, eftersom att hon igår lämnade mig för att dra ut på praktik i fem veckor. Lipade som världens tönt när jag sa hejdå :(

Annars har jag även hängt med Elsa, vi har haft så många fina och kloka konversationer, igår träffade jag henne, Ebba, Danielle, Ingrid och Dani. Dani och Ingrid tar studenten idag förresten, HIPP HIPP HURRA! Jag har fått en snubbe efter mig sen Aaron tramsade och kommenterade och gillade alla hans insta bilder från mitt account, och gav ut mitt nummer, haha sjukt kul ändå.

Idag och på torsdag är vi lediga från skolan och på fredag slutar vi. Då ska även Cassie och Jack komma upp till mig och hjälpa mig att flytta och vi ska käka middag! Ska bli gött som fan.

Ja, detta blev ju ett otroligt tråkigt, opersonligt, långt inlägg, men jag lovar att jag snart fixar ett nytt inlägg, med lite tankar och lite bilder och lite mer personligt.

Så länge hoppas jag att ni kan må lika bra som jag mår just nu, Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar