söndag 1 april 2012

23:18 GodKväll

Har haft en skitig helg, först massa irritationer i slutet av skolan i fredags (även fast dagen började himla bra) sen har jag jobbat med två knasbollar som inte kan någonting. Hela helgen har jag känt mig sjuk men nu kan jag knappt prata för att det gör så ont i halsen, och hostan gör det inte bättre precis.
Det är 14(!!!!!!) grader varmt inomhus eftersom att jag inte fattar hur man tänder i pannan.
Jag kan inte sova och jag ska gå upp klockan 04:30 (!!!!!!!!!!!) imorgon, bara för att släpa mig till skolan trots min jävla hals. Hoppas jag kommer kunna prata iallafall.
Och till sist så fick jag nyss näsblod, det är blod överallt!
Med andra ord känns allt förjävligt och jag hatar mitt liv atm.

Men annars har jag haft en fin helg.
Här bjussar jag på lite bilder utan någon som helst koppling till inlägget, ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar