fredag 13 april 2012

10:43 Hallå Där!

  Jag vet att jag har varit frånvarande ett bra tag nu, men jag har haft så mycket för mig.
Har tillbringat den senaste veckan i Ljungby, har jobbat alla dagar förutom idag och igår, jag har försökt att träffa så mycket Ljungby-friends som möjligt, nu när jag väl är här, jag har umgåtts med min fina familj och jag har hjälpt Mamma med en hel del saker.

Ni kan få veta lite om dom senaste dagarna:
  I onsdags så hämtade jag min lillasyrra på hennes skola och så gick vi in till stan, där införskaffades nagellack och jag bjöd henne på fika.

  Efter det skulle jag fika med Lovisa och Jonathan, men där hängde en hel hög med andra människor också, kul!
Bland annat Evelina, som jag inte sett på evigheter, och Viktor som det också var så längesen jag såg.

  Och det märks att Ljungby är litet, vart jag än gick så var det någon bekant i närheten, vilket är både kul och jobbigt.

  På bussen träffade jag min finaste barndomsvän Jenny och hennes Boyfriend Jesper, vi pratar och har det trevligt (tycker jag iallafall) men så säger Jesper till mig "fan vad du pratar då" hahah tackar, tackar. ;)

  Träffade även Simon som det är över ett år sen jag träffade.
Åh, fina Simon.
Kvittar hur länge sen det är jag träffade honom så känns det ändå inte alls stelt.
Hans kompis var där också, som var jätte söt, så det sa jag till honom, lilla killen blev röd i ansiktet och generad. HiHi, jag är så knäpp.

  Igår så var det egentligen planerat att jag skulle hem men min Mamma behövde massa hjälp så jag åker idag istället.
  Mamma håller på och bygga på vår altan, bygger till staket och en pelargon och fixar i rabatterna och är allmänt jätte händig. Jag har  hjälpt till med detta, mestadels så målade jag bara, vilket kan vara det tråkigaste i hela världen, men det är okej.
Pappa fixade med sin motorcykel och med jeepen&opeln, så ingen orkade laga mat, istället beställde vi hem thai och gjorde fruktsallad till efterrätt.
Cassie och Antero anslöt till oss också.

Kan detta ha varit det tråkigaste inlägget ever?
Hmm ja.

Orkar inte fixa med bilderna nu, ni får se en annan dag.

Nu ska jag packa och fixa och sen åka till mitt kära Göteborg och umgås med mina fina vänner,

HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar