torsdag 26 april 2012

22:59 Blandade bilder och lite update

Hej hej, hemskt mycket hej.
Var ett tag sen jag uppdaterade nu, men jag har känt att ni omöjligt kan bry er om min vardag, men statistiken har ju varit som vanligt så jag antar nu att ni antagligen bryr er.
Därför ska ni få se lite (onödiga?) bilder, och sånt.
Chillar på't hos OliwZZ


Naomi lånade ut sin fräna klocka åt mig, jag tror hon tycker jag sover för länge..

Jag har alldeles nyss hävt i mig en liter mjölk, och jag måste erkänna att efter kaffe så är mjölk den bästa drycken.

Hade lite studiebesök på försvaret ba'

Classmates,
Första gången jag svetsar med pinne, väldigt stolt över mitt mästerverk!
Nåmi och min man.
Jag har börjat äta frulle, HEJJA MÄJ
Jag har börjat träna, HEJJA MÄJ
Jag upptäckte värsta wooodoooo trädet påå en av mina springfärder, jag rädd!
Jag har hållit mig vaken under Mats lektioner, med lite hjälp då.

Jag har hängt med mina fina classmates.

Jag har käkat massa frukt. 




SEN HAR JAG ÄVEN FÅTT A, PÅ MUNTLIGA SVENSKA NATIONELLA PROV
TJOOOHOHOOHOHHOHO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar