fredag 7 december 2012

På tåget som vanligt

Hola! Sitter på tåget nu, ska först till Falkenberg innan jag åker hem till Småland för att jobba.
Sjukt tråkigt med tåg, och tanten bredvid mig ska givetvis ha massa illaluktande matsäck med sig och hålla på att tända lampan osv. And I'm just like: bitch I'm trying to sleep over here.
Men det är ok ändå.
Annars då?
Jorå, jag har det så jävla bra va. De enda som saknas är en man. Jag hade verkligen behövt det, är sjukt desperat. Och då är inte det bästa att gå i en klass med 26 killar Haha. Det leder till att jag är sjukt gosig mot dom, klänger mig fast och drar in deras mansdoft och klämmer på deras muskler. Haha!
Kan dock informera om att Naomi är värre, och det får mig att känna mig lite mer normal ;)

Vi hörs imon, sålänge kan ni njuta av denna vackra ego-toalett-spegel-bild! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar