tisdag 11 december 2012

Ibland är turen på min sida

eller?

Här om dagen så bröts mitt bankkort på mitten, men det funkade ändå. Jag tejpade ihop det och hoppades det skulle funka tills efter jul, så att jag kan införskaffa de sista julklapparna, men icke.
Så idag så vart jag tvungen att skippa sk8en så att jag skulle kunna kila till banken och ta ut pengar och beställa ett nytt kort.
När jag kommer dit så visar det sig att de visst stänger klockan 18:00 alla vardagar förrutom idag och imorgon. Och det suger så jävla hårt.
Jag kan ju se fram emot två pengalösa dagar.
Kanske att jag kan samla ihop mynten i min spargris och införskaffa det jag behöver mest just nu?
hahaha
lol




ps, klockan är nu 18:53, det har alltså tagit cirkus 50minuter att skriva detta inlägget, jag är lättdistraherad...

HAHA!

HEJRÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar