söndag 16 december 2012

Godmorgon kära små gullhönor

Igår vart ju himla trevligt.
Några från klassen hängde på jul på Liseberg, första gången jag var där och det var såå fett! Vi provsmakade saker, käkade churros och spelade spel.
Mycket najs.
Efter det åkte vi hem till Lucas, där spelade vi x antal spel och hade det allmänt göttigt.
Fast för vissa så spårade kvällen lite.
En däckad person och en aspackad kille.
Haha fast det var mest kul, igen av dom var jobbiga eller så, snubbe nr 1 låg ju bra och sov, och snubbe nr 2 var bara sjukt speedad typ, haha det var kul.

På bussen hem så kommer jag på att jag har glömt min väska hos Lucas, det gör inte så mycket, tänker att jag kan hämta den idag, men när jag är framme så kommer jag på att mina nycklar ligger i väskan.
FML lixom.
Men Edvin räddade mig och lät mig sova hos honom.
Har dock varit vaken sen elva och han vaknade precis, jag vågade inte väcka honom, så jag har nu gått igenom alla bloggar, hela Facebook och hela 9gag haha

Men nu ska jag käka frulle och sen kila iväg och hämta min väska, så vi hörs gullnosar!

Bild på Ivan och Emil och Naomi när dom spelar Guitar Hero, bör även tilläggas att Emil vann alla gånger!

Första bilden är sjukt dålig men det är en bild från Liseberg med en poserande Naomi. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar