torsdag 13 december 2012

FriendZ

Jag hatar när man konstant ställer upp för andra och alltid finns där för dem, och sen när man själv behöver någon som ställer upp så gör inte den personen det. Eller om den personen gör det motvilligt och sen tjatar om hur extreeemt jobbigt det var.
Jag förstår verkligen inte grejen.
Vänner ska ställa upp utan att tveka en sekund ens.
Och man ska inte ställa upp bara för att "du hjälpte mig en gång, så jag kan hjälpa dig en gång." Det handlar inte om att man ska hjälpa varandra lika mycket, det handlar om att för ens vänner så ska man ALLTID finnas där så gott man kan i just den situationen.
Jag tror att de enda som verkligen ALLTID finns för mig UTAN att klaga är de i min familj. Kan helt ärligt inte komma på någon annan. Fast jo, en till. 

Fuck, jag märker att jag är sjukt dålig på att förklara vad jag tycker om detta, det blir ju mest rörigt.
Men publicerar inlägget ändå, måste få ut min besvikelse och min ilska.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar