torsdag 14 juni 2012

Sista blogginlägget innan flytten.

Tjabba!
Idag vart det skolavslutning, det delades ut stipendium, åts tårta och det hölls tal.
Det var fint.
Efter det drog jag och några polare hem till Marre, och efter det vidare till Askim där vi spelade fotboll och chillade påt'.
Hemma tidigt ikväll för tidigt imorgon kommer min Mor och Far för att packa in mina flyttlådor i bilen och förflytta dom (och mig) till Småland igen.
Efter det ska jag överraska min kära Pappa med middag ute, för han fyller år!
Grattis grattis världens bästa Pappilon. <3

Äh, nu ska jag minsann sova, för ska som sagt upp tidigt imörra.
Kan ladda upp lite bilder från skolavslutningen en annan dag som är imorgon.
Orkar inte fixa med det nu förtusan, men håll ut alla fans, dom kommer tids nog!

ADJÖ

Nåmi fick en fin födelsedagspresent från Ronald McDonald-klubben!

Åh juste, kunde inte sova inatt så jag tänkte istället ta en snabb powernap innan jag åkte till Askim, det slutade med att jag vaknade efter tre timmar, och min snygga avslutnings-sminkning och frippa vart utsmetad och ruffsig, nöjd osv.


ADJÖ, påriktigtnuok




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar