söndag 10 juni 2012

Långhelg!

Hej!
Har haft en sjukt chill helg, gött som fasen.
Fast allt är ju chill nu dom sista dagarna innan sommarlovet.
Vart i Småland Måndag-tisdag-onsdag, på onsdagskvällen så stack jag och Naomi till Liseberg där Timbuktu (min man) spelade, det var fint. Vi stod längst fram, och Naomi lyckades ta denna proffsiga bilden:

Sen har vi varit lediga sedan klockan 09.00 i torsdags, sjukt göttigt.
Fast jag har mest inte gjort något alls.
Vart på monopolkväll hos Marre, och det var fint, jag uppskattar verkligen chillkvällar med mina fina FriendZ
Annars har jag sett på första säsongen av New Girl, en oerhört kul feelgood serie, jag ÄLSKAR Zoey, hon är cool som fan.
Se Den!


Jag har också sätt två säsonger av Game Of Thrones, och nu måste jag vänta ett år (?) innan nästa säsong JÄVLA SKIT
Jagvetjagvet, den är mainstream osv, men jag gör som jag alltid gör och ser på det ändå, och precis som med Twilight så blev jag  förvånad.
Det är faktiskt en fruktansvärt bra serie.
Som Sagan om Ringen mixat med Eragon, och lite Zombies. Ni hör ju själva, krig, drakar och zombies, kan det bli annat än bra?
GAH

(Det låter bättre på engelska; "And the thing I find interesting about you is absolutely nothing")

Det var det, ADJÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar